北极圈圈圈圈

客途秋恨 - 白驹荣

凉风有信,秋月无边。

睇我思娇情绪好比度日如年。小生系缪姓乃是莲仙字,为忆多情嘅歌女呀叫做麦氏秋娟。

见佢声色以共性情人赞羡,佢更兼才貌仲的确两相全。


今日天隔一方难见面,是以孤舟沉寂晚景凉天。你睇斜阳照住嗰对双飞燕,睇我独倚蓬窗我就思悄然。耳畔听得秋声桐叶落,又只见平桥衰柳锁寒烟。

第一触景系更添情懊恼啰,睇我怀人愁对嗰个月华圆。即系旧约难如潮有信,新愁深似海无边。睇我呢种情绪悲秋同宋嘅玉,况且客途黎抱恨你话 叫我对乜谁言。

……


-----------------------------------

《暗流》《如江》两文中的戏词唱段

我爱这首粤剧唱词


ps哥哥和梅姐对唱过其中的一段~

评论(1)

热度(9)